Twee weken geleden ging ik op vrijdag meteen na mijn werk naar een event georganiseerd door Lidl. De reden van het gezellige festijn? De keten lanceerde hun gloednieuwe beautyproducten – een uitbreiding op het reeds bestaande assortiment. Wat kan je zoal verwachten een lijn met Evy Gruyaert als ambassadrice? De traditionele producten voor dames zoals foundation, oogschaduw, lipgloss, mascara en nagellak worden aangeboden aan een prikje. Praktisch ieder product kost slechts €1,99. Coconut crazy, right?
De helft van de vrouwelijke bevolking denkt wellicht “Zo’n een make-uplijn aan spotprijzen, kan dat wel kwaliteitsvol zijn?”. Ik had mezelf voorgenomen om geen voorbarige conclusies te trekken en zou pas oordelen wanneer ik de producten allemaal heb uitgetest. Dat bleek zó goed mee te vallen dat enkele producten uit hun lijn meteen gepromoveerd werden naar mijn badkamer. Ik ben heus niet van iéder product fan, dat geef ik gerust toe, maar er zijn wel heel wat producten die mij zeer aangenaam hebben verrast. De lipsticks zijn een schot in de roos. Ze smeren erg zacht uit en de verschillende tinten passen perfect binnen mijn smaak. Ook de nagellak die Lidl op de markt bracht heeft mij erg verrast. Op het event lakte ik mijn nagels, maar ook thuis heb ik het meermaals gedaan. Ik ben gewoon tevreden, want ze blijven meerdere dagen in tact.
Dankzij de liece Angélique Vandewinkel kregen alle genodigden een gepaste make-up look met de Cien producten. Het was toen dat ik ontdekte dat de mascara een echte keeper is. Dankjewel daarvoor, Angélique!
De BB-crème mag dan jammer genoeg niet uitgebracht zijn in een kleur die mijn super lichte vel aankan, hun lichtste foundation (shell) kan dat wél. Na zeven dagen gebruik heeft mijn vrij droge huid nog steeds geen irritaties ondervonden en dat is geweldig. Wat een geluk dat deze keten vlákbij mijn thuis gelegen is, want mij gaan ze bij Lidl nog vaak zien komen. Heb jij wel eens beautyproducten uit hun gamma getest?
Verder brachtt Lidl ook een beauty magazine uit waarin de lezer tips krijgt van make-up artieste en haar styliste Angelique. Evi Gruyaert deelt via het magazine graag haar lifestyle tips. Zoals eerder vernoemd zijn de prijzen van dit gamma extreem laag – de producten beginnen namelijk al bij 1,99 euro.
[button link=”http://elinerey.be/colorful-spring-look/” color=”black”]Lees hier mijn vorige blog – A colorful spring look![/button]
Het lijkt me dat ik binnenkort eens een bezoekje aan de Lidl moet brengen… 😉 Ben benieuwd!
x Chelsea
Ja het is echt oprecht verrassend! Zeker wanneer je weet dat de meeste producten 70% minder kosten dan de “bekende merken” xx
Nog nooit getest en nu ook niet de grootste beautyfan om dat’ meteen te doen. Maar supermooie resultaten op je foto’s. Dus de nieuwsgierigheid is wel een klein beetje opgedoken ;).
Ik wist helemaal niet dat Lidl een eigen beauty merk had.
Het zag er mij een heel leuk event uit!
Yes! Al even, maar eerst hadden ze vooral skincare… Sinds eind 2015 ook make-up. Ben zeer aangenaam verrast!:) x
Wat ziet het er allemaal erg gezellig uit zeg!